poniedziałek, 24 czerwca 2013

Mały chwali-post > Stemple do paznokci Essence

Hej kochani! Dziś jestem już drugi raz. Tym razem chcę Wam zaprezentować zakupione dziś stempelki z
 Essence oraz dwie dodatkowe płytki. A oto i one:


Przyznam się, że to moje pierwsze stemple. Wybrałam zestaw 01 Be creative! Od dwójeczki różni się tylko płytką, ale ta bardziej przypadła mi do gustu:
Płytka z zestawu:
Czytając wcześniej opinie innych dziewczyn na necie, okazało się, że zdrapka okropnie rysuje płytkę i nie zbiera w całości  nadmiaru lakieru. Ja polecam kartę kredytową lub coś innego, byle sztywnego. A oto co się stało z moją płytką po próbie odbicia każdego wzorku:


Teraz dodatkowe płytki. Wzorki z pierwszej 01 Have fun!:
 ... i z drugiej 02 Style it up!

A tutaj wszystkie trzy:

Od lewej: 01 have fun, 02 style it up, 01 z zestawu.

Za całość zapłaciłam 25,97zł w drogerii Natura.

W najbliższym czasie możecie się spodziewać jakiegoś wzorku z  użyciem stempli.

Całuski,
Alexandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz