czwartek, 25 lipca 2013

Arbuzik ;D

To już 8 tydzień projektu owocowego. Jeszcze tylko winogrona i koniec ;D




Z góry przepraszam za moje skórki, ale są podniszczone robótkami działkowymi i nie mam na razie czasu na ich regenerację.











Dwa ostatnie zdjęcia musiałam przerobić kolorystycznie, bo chciałam Wam pokazać prawdziwe kolorki ;D
Jedyne co, to miętka jest troszkę ciemniejsza ;D

Całość zmatowiłam topem z My secret ;D

I to byłoby na tyle.
jak Wam się widzą moje arbuziki? 
Podobają się.

Do następnego,
Alexandra ;D

2 komentarze:

  1. jak ja lubię jak ktoś tworzy na takich małych paznokciach :) i co da się? a no pewnie że się da i Ty jesteś tego przykładem :) trzeba tylko chcieć a że inni są leniwi i uważają że to niemożliwe to się bardzo mylą :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wlasnie super, kiedys jak mialam krótkie, bo obgryzałam (;/) to potrzebowałam inspiracji :P ale już mi urosły

    OdpowiedzUsuń