sobota, 24 sierpnia 2013

Pierwszy tydzień Tęczowej zabawy u Red Rouge

Hej kochani!
W ten poniedziałek ruszył projekt Tęcza organizowany przez Red Rouge.
Pierwszy tydzień tego projektu reprezentuje kolor czerwony.

Miałam wiele pomysł na czerwony mani, ale postanowiłam zmontować coś, co będzie choć troszkę pasowało mi na jutro do sukienki:



A tutaj już reszta fotek mani ;D












Chcę Was przeprosić za moją nieobecność na blogu, spowodowaną...
 ... a tak ma wyglądać całość.

Do puzzli dorwałam się we wtorek. Na fotce widzicie same statki, ale morze pod spodem " odpięłam" bo brakło mi miejsca na układanie nieba powyżej żagli.
Szokuje mnie prędkość z jaką je układam ;D
Może jak skończę, to pokażę Wam całą moją puzzlową kolekcję..?
Na razie muszę już lecieć- zaczęłam biegać i od dwóch tygodni nie odpuszczam ;D

Całuski,
Alexandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz