sobota, 16 listopada 2013

J'adore Paris !

Kto jedzie ze mną na wycieczkę do Paryża?


 Who goes with me on a trip to Paris?



Hej dziewczyny!
Wracam do Was po kolejnej długiej przerwie, ale mam nadzieję, że nie będę więcej zmuszona do takich przerw.

Hi Girls!
I`m coming to you after next long break, but I'm hope that I will not be forced to such breaks.


Dziś mam dla Was zdobienie, które zaplanowałam sobie bardzo dawno.
Uczę się francuskiego, bardzo polubiłam ten język i chciałabym pojechać do Francji. I prawdopodobnie mi się to uda jeszcze w tm roku, ponieważ w mojej szkole organizowana jest wymiana uczniowska.

Today I have for you a nail art, which I planned very long time ago. I'm learning French, I very liked this language and I want go to France. And probably it will be later this year, because in my school is organized exchange of apprentice.






Przyznam nieskromnie, że bardzo podoba mi się to zdobienie. I chyba wszystko wyszło tak, jak chciałam. No, może oprócz wieży Eiffla, ale nie jest chyba aż tak źle.
A Wy? Co sądzicie o tym zdobieniu? Podoba Wam się?

I will admit that immodest, I really like that nail art. And all work out like I wanted to. Well, maybe apart from the Eiffel Tower, but is probably not so bad. And You? What do you think about this nail art? Do you like it?

Całuski,
Alexandra ;*

Kissing,
Alexandra ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz