czwartek, 12 grudnia 2013

Moro saran wrap

Baczność, żołnierzu!


Attention, soldier !
  Zdobienie moro chciałam zrobić już jakiś czas temu, ale dopiero teraz się na nie zdecydowałam.

This moro nail art I wanted to do some time ago, but only now decided to do it.




Nie zbyt podoba mi się to zdobienie, ale skoro już je zrobiłam, postanowiłam je wam pokazać. Moim zdaniem jest tu za dużo zieleni i nie widać tu bazowego brązu... Niedługo na moim blogu ukaże się pewnie drugie zdobienie moro, tym razem wykonane typowymi moro łatami.

I don't like this nail art too much, but now, when I made them, I decided to show you them.
In my opinion, there is too much green and do not see here a bronze base.
Probably not for a long time on my blog I'll show you second moro nail art, but this time made with typical moro patches.

A jak Wam podoba się to zdobienie?
Całuski ;*
Alexandra

Do you like this nail art?
Kisses ;*
Alexandra  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz