sobota, 11 stycznia 2014

Pierwsze urodziny bloga! First Birthday of my blog!

Nie wierzę, jak ten czas szybko mija!


I can't believe how time passes quickly!

Hej kochane :*

Dokładnie rok temu założyłam bloga. Wtedy jeszcze nie myślałam, że tak bardzo się z nim zwiążę. Dla mnie osobiście to pewnego rodzaju sukces, ponieważ rzadko udaje mi się w czymś więcej niż kilka tygodni. Z tej okazji mam też dla Was niespodziankę, ale o tym później... :D

Hey Girls :*
Exactly one year ago, I started a blog. Then I didn't think that I'll be so bound with my blog. For me personally, it's some kind of success, because it's rare that I'm taking something longer than a couple of weeks.

Specjalnie na pierwsze urodzinki zrobiłam zdobienie, którym chciałam odwzorować różyczki z nagłówka.

Specially on the first birthday I made nail art, which I wanted to reproduce the roses from the header.








A teraz trochę statystyk :D
And now some statistics

- Przez rok napisałam dla Was okrągłe 100 postów, czyli średnio 1 post na 3/ 4 dni.
For a year I wrote for you round 100 posts, that is, on average, 1 post for 3/4 days.

-Zaprezentowałam Wam (łącznie z dzisiejszym) 77 zdobień.
I showed You (including today) 77 nail arts.

- Mój blog wyświetlony został 3873 razy, a około 35% to wyświetlenia zagraniczne z których najbardziej się cieszę.
My blog has been displayed 3873 times, and about 35% is a of foreign display

- Zyskałam 12 obserwatorów, wiem, to niewiele, ale cieszę się, że w ogóle ktoś chce mnie czytać :*
I have 12 followers, I know, it isn't too much, but I'm really happy that somebody want reading my blog :*

-30 komentarzy- kolejna mała liczba, ale to właśnie wasze komentarze motywowały mnie do dbania o szczegóły
30 comments- another small number, but it is your comments motivated me to take care of the details

- 4 ukończone projekty paznokciowe- pomimo że ani razu nic nie wygrałam, to dla mnie liczy się to, że wspaniale się bawiłam.
4 finished projects- although never once won nothing for me what matters that I have great fun.
 

Dziękuję, że mnie odwiedzacie :*
Thank you for having me visit :*



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz