wtorek, 15 kwietnia 2014

Liebster Blog Award

To już druga nominacja do Liebster Blog Award, z czego bardzo się cieszę :D

"Nominacja do Lebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla bloggerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób, informując je o tym, oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Monik:

Ulubiony lakier do paznokci? My Secret Sandy #171 RED SUPRISE- KOCHAM <3

Matowe czy błyszczące wykończenie lakieru?  Nie mam ulubionego wykończenia, ale nie toleruję perłowego.

Ulubione zwierzę? Moja malutka, kochaniutka szynszylka Zuzia.

Ulubiony program telewizyjny? Nie oglądam praktycznie telewizji.

Ulubiona książka? Cała saga "Zmierzch" S. Meyer <3

Czego nie lubisz u ludzi? Tego, że niektórzy udają kogoś innego, a nie są sobą.

Na imprezach wybierasz alkohol czy soki? Jak na razie nie chodzę jeszcze na imprezy ;)

Szczęśliwa liczba/ dzień/ talizman? Nie wierzę w tego typu rzeczy.. ale jeśli już to dzień moich urodzin :D

Złota czy srebrna biżuteria? Mam dwa pierścionki jeden złoty drugi srebrny.. oba uwielbiam i nie robi mi różnicy, że ten ze złota czy coś :D mi po prostu biżuteria musi mi się podobać.

Zdrowe jedzenie czy fast food? Staram się zdrowo odżywiać, ale zdarza się czasami wszamać coś niekoniecznie zdrowego.

Mocny czy delikatny makijaż? Na co dzień delikatny- tylko tusz na rzęsy i jestem gotowa, odświętnie dokładam do tego kreskę.

MOJE PYTANIA:
1. Ile masz buteleczek lakierów?
2. Jaki jest Twój lakierowy ulubieniec?
3. Lakier 'must have' na ten sezon?
4. Najbardziej znienawidzony lakier, na jaki kiedykolwiek trafiłaś?
5. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga?
6. Jak długo prowadzisz bloga?
7. Jaki jest twój ulubiony print na paznokciach?
8. Ulubiona książka?
9. Ulubiony film?
10. Jakie jeszcze masz pasje oprócz zdobienia paznokci?
11. Jaki jest Twój ulubiony zapach świeczki/ olejku?

NOMINUJĘ:
1. majmejkap
2. Niśka in Warsaw
3. lakierkowo
4. Almond Nails
5. Angel Nails
6. Books, nails and happiness
7. Justine145
8. paznokciowa pasja
9. Pea Nail

Podeślijcie mi linki do Waszych notek ;)
Czekam na Wasze odpowiedzi. Trzymajcie się:*

Alexandra

2 komentarze:

  1. fajnie , że odpowiedziałaś na pytania :D ja także uwielbiam sage Zmierzch :D i mój makijaż jest taki sam jak twój :D też tylko tusz do rzęs i czasami kreska ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń