sobota, 26 kwietnia 2014

Kwietniowe nowości

A oto przed Wami:




Hej kochane :*
Jak w temacie mam dziś dla Was nowości z kwietnia :D


Pędzelki do zdobień zakupione na allegra o tutaj. Dałam za nie 14zł plus oczywiście przesyłka. Bardzo ładnie się trzymają, są baaaardzo wygodne.Jeżeli któraś z Was poszukuje jeszcze pędzelków to szczerze polecam!


Farbki akrylowe zakupione chyba w księgarni, troszkę gęste, ale dają radę.. Zdecydowałam się na nie bo poprzednie już mi się praktycznie skończyły, a niezbyt miałam czas na wysyłkę. Ujdą w tłumie.


Golden Rose 3D Glaze 02 cudna mieszanka srebrnych piegów, heksów, brokatu i czegoś tam jeszcze. Cudeeńko po prostu <3


Golden Rose 3D Glaze 13 wygląda to trochę jak pocięta srebrna folia transferowa w bezbarwnej bazie.. Muszę go wypróbować, żeby stwierdzić czy go lubię ;)


Golden Rose Fantastic 172 śliczny naturalny kolor, na pazurkach bardzo zbliżony do koloru z buteleczki, tylko krycie słabe ma.. A szkoda, do malowałabym na co dzień ;)



Paski do frencha złapałam dwa listki za 2zł, bo tak mi jakoś w łapki wpadły..

I to było by już na tyle nowości..

Chociaż.... nowy jest jeszcze nagłówek ;D


Niedługo ukaże się post o zmianach, jakie wprowadziłam.

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz