czwartek, 8 maja 2014

Gwiazdy na bieli





Hej dziewczęta :D
Dziś mam dla Was zdobienie powstałe w wyniku eksperymentu.
Coraz częściej sięgamy po naklejki wodne.. Chciałam zobaczyć, czy można zrobić mani z użyciem... zwykłych tatuaży! No i jak widać udało się :D
Na pazurki nałożyłam na początek biały lakier Sensique #101, zakupiony na promocji w Naturze (wszystkie łupy stamtąd już niedługo :D ). Ma dość słabe krycie- na zdjęciach widzicie trzy warstwy.
Jako, że z natury powierzchnia lakieru po wyschnięciu jest śliska, obawiałam się, że tatuaż po prostu będzie mi spływał z paznokcia. Dlatego też pazurki pociągnęłam topem matującym Lovely. Choć jak to ja musiałam sprawdzić czy rzeczywiście mam rację dlatego jednego nie pokryłam topem. Łatwo zgadnąć, którego- tylko niebieski się "ześliznął", a pozostałe ładnie się odbijały. Całość pociągnęłam topem, żeby zabezpieczyć tatuaże.











A oto rzeczy, które użyłam:


Może na dniach przygotuję dla Was tutorial? Co Wy na to?

Rozważam zakup blaszek xl do stempli, które wynalazłam na allegro Jedną blaszkę już wybrałam- są to wzorki małe, ale zastanawiam się nad drugą, gdzie miałyby się znaleźć wzorki całopaznokciowe. I tu moje pytanie do Was. Pomożecie w wyborze? :D (blaszki mają numerki w prawym górnym rogu- jeżeli mogłybyście to zostawiajcie oznaczenie wybranej w komentarzu)





A tutaj ta z małymi wzorkami, na którą zdecydowałam się już na 10000% :D


Trzymajcie się. Buźki :*

6 komentarzy:

  1. Fajnie nawet te gwiazdki wyglądają:) Ja też mam zamiar zamówić te płytki..są boskie po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam kupić taką blaszkę :] Poczekam aż Ty kupisz i zdasz recenzję :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wpadłabym na pomysł z użyciem tatuaży :O

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne ;) fajny miałaś pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. blaszki z promoto? ciężki wybór
    mi się o wiele bardziej zwidziały na ebay zamówić bo więcej wzorów i taniej :D
    spryciulka z tatuażami też kiedyś myślałam o nich ale nie testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne gwiazdki ;) kojarzą mi się ze świętami ;) fajne płyteczki

    OdpowiedzUsuń