niedziela, 5 stycznia 2014

Moja pazurkowa kolekcja/ My collection

Hej dziewczyny :* Przychodzę dziś do Was z moją pazurkową „kolekcją”. Po blisko roku wiele się zmieniło. Oto wszystko co mam :D


Hey Girls :* Today I 'm coming to you with my "collection". After about a year a lot has changed. Here's all I have:D


LAKIERY/ NAIL POLISHES:


1. nn
2.Ados ttexture effect 01

 
1. Golden Rose with protein 206
2. Lemax
3. Lemax Lima
4. Lemax Shine
5. Paese 64
1. Lemax Shine
2. Bell Air Flow 51 (biedronkowy)
3. Vollare Da Vinci 296
4. Lemax
5. Safari
1. Lemax Shine
2. Golden Rose with protein 317
3. mySecret Sandy 171 red suprise
4. Lemax Shine
 
1. Vollare Da Vinci 87
2. Lemax Lima
3. Vollare Da Vinci 400
1. Lemax
2. Vollare Da Vinci 322
3. Colour Alike 485 żabianka
4. Delia Coral Prosilk 177
5. Essence colour & go 161 ciao oliviero

  1. Safari
2. Classics Charming 63
3. Ingrid 75- kolor trudny do zdefiniowania (brąz/bordo)
4. Golden Rose with protein 312

1. Classics 134
2. Classics 132
3. miss Selene 124
4. Cosmo
1. Classics 109
2. nn zieleń opalizująca
3. nn czerń opalizująca
 
1. nn bezbarwny
2. mySecret matte effect top coat
3. Lovely matte top coat
4, 5 Lemax linery do zdobień

OZDOBY/ TRIMMINGS



FARBKI AKRYLOWE/ ACRYLIC PAINTS


Niezmiennie, nadal jest ich 12 i w zupełności mi wystarczają.

Invariably, there are still 12 and entirely me enough.


STEMPLE/ STAMPING SET 


Zamieszczam tylko zdjątko, bo wcześniej opisywałam mały zestaw, który posiadam. A tu link do <<posta poświęconego stemplom>> 

I put only photo, because I described a small set that I have before. And here's  link to << post about stamping set >>
  

POZOSTAŁE/ TOOLS


Wiele się zmieniło przez rok.. kupiłam kilka pędzelków, dwie sondy i wiele, wiele innych. 

A lot has changed for one year. I bought some brushes, two dotting tools and much, much more.


I to byłoby na tyle...
Jestem ciekawa, czy ktoś dotrwał do końca :D
 Trzymajcie się :*
Alexandra

  And it would be enough. I'm interesting has anyone survived to the end of this post:D 
Take care:* Alexandra

1 komentarz:

  1. Lubie oglądać czyjeś zbiory, zwłaszcza na żywo, i jeszcze w tym trochę pogrzebać najlepiej.

    OdpowiedzUsuń